Bedrijfsfeest Hip en Trendy in Amsterdam

Bij dit HIPPE bedrijfsfeest is inbegrepen:

  • Hippe locatie hartje Amsterdam
  • Ontvangst met bubbels
  • DJ
  • Borrelhapjes
  • Onbeperkt drankjes uit de Hollandse bar gedurende 4 uur
  • Buffet
  • Cocktailshakers
  • Fotograaf
  • Aankleding in stijl
  • Prijs vanaf € 84,50 p.p. exclusief btw (afhankelijk van het aantal deelnemers, locatie en f&b keuze)
    Minimaal aantal personen: 50.

    Tip:

    Hip beginnen? Als u wilt kunnen wij een uiterst hip buffet voor u samenstellen! Vraag onze hippe medewerkers naar alle hippe mogelijkheden!

    De prijs van dit HIPPE bedrijfsfeest is geldig tot en met 31 december 2017.

    Bedrijfsfeest Hip en Trendy in Amsterdam

    Wij nodigen u op hippe wijze uit voor dit hippe Hip Feest in het hippe Amsterdam! Op een hippe locatie wordt u met een hippe cocktail door een hippe doorbitch ontvangen in een super hippe sfeer, waar u op hippe wijze kunt genieten van 4 hippe uren hip entertainment!

    Wat kunt u tijdens deze hippe party verwachten?

    Uiteraard kunt u op de hippe ambiance, op de hippe dansvloer genieten van de door een hippe DJ gedraaide hippe hiphop of andere hippe muziek (hippe hits van het hippe heden tot in het hipste verleden), hippe gastvrouwen die u op hippe wijze de hipste drankjes serveren (hips ...!) die door hippe cocktailshakers met de meest hippe ingrediënten zijn geshaket.

    Tussendoor, terwijl u van uw hippe drankje geniet en een hapje van uw hippe hapje hapt, treedt er een hippe zanger en/of hippe zangeres voor u op, die uiteraard de hipste songs ten gehore zal brengen. Deze hippe 4 uur durende party zal worden vastgelegd door een ultra hippe fotograaf die de meest hippe foto’s zal maken van u en uw hippe gezelschap!
    8.0/10 1 review

    Reviews van gasten

    L. Bakkenes

    Met partner

    8

    Nogmaals dank voor het regelen van ons bedrijfsuitje. Het was een zeer geslaagde avond. Niets op aan te merken.

    Onze partner

    Algemeen

    Uw eigen detectivethriller thuis vormgeven, in een goed restaurant of op een locatie naar keuze. Bij ons reserveert u een fascinerend toneelspel vol spanning en hilariteit. Wij verzorgen niet alleen een perfect script om uw diner van passende intriges te voorzien, maar houden de sfeer er in door de inspirerende acteertalenten van onze eigen professionele acteurs, de juiste kostuums en choreografie. Uw moorddiner of moordlunch heeft maar één doel: de geheimzinnige moordenaar zien te ontmaskeren!

    Moordspel

    Met het Moorddiner of de Moordlunch kunt u zich volledig in- en uitleven in een bizarre moordzaak, waar u getuige van bent en zelfs misschien wel direct bij betrokken bent. U speelt een personage in een moordspel en krijgt voor aanvang een karakterbeschrijving, een professioneel kostuum en een script waarmee u zich volledig kunt inleven in uw personage en in uw rol.

    Tijdens het spelen van het spel zal duidelijk worden wie verantwoordelijk is voor de moord. Tenminste... veel hangt af van uw inlevingsvermogen en scherpzinnigheid.

    Het spel bestaat uit 4 ronden. Tussen de ronden door geniet u van een heerlijk diner. Uiteindelijk geeft iedere speler aan wie zij verdenken van de moord en waarom zij denken dat juist deze persoon de moord gepleegd heeft…

    Eigen Locatie

    Uw moorddiner of moordlunch is te boeken op elke locatie naar keuze. Op kantoor, in de kantine of tijdens het familiediner. Wij zorgen ervoor dat iedereen een op maat geschreven script krijgt, in een toepasselijk kostuum wordt gestoken en dat uw gezelschap een spannend en gezellig moordspel beleeft. U geniet van het diner en de locatie, wij zorgen voor de perfecte sfeer van een enerverend moordspel.

    Praktische informatie

    Tijdsduur: 4 uur.
    Minimum aantal personen: 6.

    - De spannendste scripts
    - De mooiste kostuums
    - De gezelligste restaurants
    - De beste acteurs
    - En op alle locaties naar keuze

    Veelgestelde vragen

    Als ik een aanvraag doe of een reservering maak, hoe snel krijg ik dan antwoord?

    Uw aanvraag/reservering wordt altijd binnen 24 uur in behandeling genomen. Bedrijfsfeestvanhetjaar.nl informeert u binnen deze tijd telefonisch of per e-mail of het beschikbaar is en zal met u de gestelde vragen die u heeft doornemen.

    Als u een definitieve reservering maakt krijgt u een bevestigingsmail van Bedrijfsfeestvanhetjaar.nl en ontvangt u tevens van de locatie waar wij uw reservering plaatsen een bevestiging met daarin de Algemene Voorwaarden.

    Bedrijfsfeestvanhetjaar.nl maakt voor u de reservering en van ons maar ook van de locatie waar u naar toe gaat ontvangt u een bevestiging. Zij bepalen hoe en wanneer er een (deel)betaling gedaan moet worden. Dit dient u dus in uw bevestiging terug te kunnen vinden.

    Bedrijfsfeestvanhetjaar.nl kan bij uw reservering een annuleringsverzekering afsluiten tegen een speciale prijs. U heeft al een verzekering afgesloten vanaf € 1,55 p.p. zodat u zonder zorgen ook in Nederland op reis kunt. Als u definitief reserveert ontvangt u van Hotelidee een bevestiging met daarin tevens verdere informatie over hoe u de annuleringsverzekering af kunt sluiten. Uiteraard kan de reserveringsmedewerker u hier ook over informeren en eventuele vragen beantwoorden.

    Uiteraard kunt u uw reservering wijzigen. Neemt u dan contact op met onze reserveringsmedewerkers op 088-5405850. Zij zullen de wijzigingen met u doornemen en deze doorgeven.

    Ja zeker! Bij Bedrijfsfeestvanhetjaar.nl krijgt u punten voor uw reservering die u in kunt leveren voor leuke cadeautjes. Van boeken en cd's tot een picknickmand of WII spel. U krijgt de punten toegekend op het moment nadat u van uw uitje heeft genoten. Maakt u een volgende reservering dan tellen we die punten er gewoon bij op. Zo kunt u sparen voor fantastische cadeaus.